• Tekstgrootte:
  • A
  • A
  • A

Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek? Kijk dan eerst in het Onderhouds-ABC wie er verantwoordelijk is voor de reparatie: u of Helpt Elkander.
Meldingen van kapotte straatverlichting, beschadiging aan de weg, problemen met riolering, rotzooi op straat of bijvoorbeeld een kapot speeltoestel, doet u bij de gemeente

Reparatieverzoek indienen

LET OP: in verband met het Coronavirus nemen wij voorlopig alleen spoedeisende reparatieverzoeken in behandeling! We vermijden zoveel mogelijk persoonlijk contact ter voorkoming van verdere vesrpreiding van het virus. 

Wij vragen uw begrip hiervoor en vragen uw verzoek op een later moment aan ons door te geven.
Heeft u een spoedeisend reparatieverzoek? Geef dit dan door via (040) 283 45 08.

U kunt online een reparatieverzoek indienen

Met dit formulier meldt u een reparatieverzoek. We gebruiken uw gegevens alleen om op uw reparatieverzoek te reageren. Zie ook onze privacyverklaring.

Telefonisch een reparatieverzoek melden

Op werkdagen kunt u uw reparatieverzoek telefonisch aan ons doorgeven. Tussen 8.30 en 9.30 uur via telefoonnummer (040) 283 45 08.

Spoedeisende reparatieverzoeken

Een probleem dat met spoed moet worden opgelost, zoals een lekkage of volledige stroomuitval, geeft u het beste telefonisch aan ons door. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week via het telefoonnummer: (040) 283 45 08. Is ons kantoor gesloten, dan krijgt u een medewerker van Alert Service aan de lijn. Als het nodig is, stuurt die de aannemer aan om het probleem te verhelpen.

De volgende reparatieverzoeken meldt u rechtstreeks bij het uitvoerende bedrijf


Ook voor deze verzoeken geldt dat we ze alleen in behandeling nemen als het spoed is. 

 

Webdesign: De Geus Internet