Voorwaarden glasschadeverzekering
In het huurcontract vindt u terug of u aangesloten bent bij een glasschadevergoedingsregeling. Binnen deze regeling kunt u onder bepaalde voorwaarden uw glasschade kosteloos laten herstellen. Als de schade veroorzaakt is door een derde, dient u hiervoor aangifte te doen bij politie.
Voorwaarden
- Opzettelijk veroorzaakte schade valt niet onder de glasverzekering en is dus voor rekening van de huurder.
- Uitsluitend schade aan buitenbeglazing (inclusief het glas van de berging) wordt vergoed door de glasschadevergoedingsregeling.
- Er worden maximaal 2 schades per kalenderjaar vergoed door de glasverzekering. De kosten van volgende schades komen voor eigen rekening en moeten vooraf betaald worden.
- Alle schades worden tijdens werkdagen van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur hersteld. Of er wordt een noodvoorziening gemaakt binnen 4 uren na melding bij Glascentrale Isorama B.V. In overleg met de huurder(s) wordt een afspraak gemaakt voor een ander tijdstip. Buiten de voornoemde tijden worden uitsluitend spoedeisende schades hersteld binnen 4 uren na melding. Spoedeisende schades zijn alle schades aan ramen die groter zijn dan 0,8 m².
- Indien er géén sprake is van een spoedeisende schade en de huurder wenst toch direct herstel, dan komen de hiermee gepaard gaande meerkosten (voorrijkosten, overuren et cetera) voor rekening van de huurder en moeten rechtstreeks worden voldaan aan Glascentrale Isorama B.V.
U meldt uw glasschade telefonisch bij Glascentrale Isorama BV via 06 547 576 94 of 06 421 152 28.